• gjort sitt merke real madrid drakt kortermet til Giallorossi

    bayern munchen drakt, billige fotballdrakter

    Tidligere Inter Milan, chelsea drakt Roma, Fiorentina og Parma venter Adriano har satt seg på en retur til Italia. Den 32-årige har blitt utgitt av brasiliansk klubb Atletico Parnanaense, men han har ingen intensjon om å avslutte karrieren. 'Jeg elsker å komme tilbake - jeg elsker Italia,' fortalte han Sky Sport Italia. 'Jeg vil spille for en klubb som bayern munchen drakt kan hjelpe meg å få hodet mitt rett, selv om det vil være avhengig av omgivelsene og truppen.' Adriano forlot Roma og Italia i 2011 etter at han ikke hadde gjort sitt merke real madrid drakt kortermet til Giallorossi på bare en sesong, som så ham på bare 355 minutter. Han ble med i den evige byklubben etter å ha kommet tilbake til form under en stave med Flamengo, men han kunne aldri nå nivåene han hadde presentert i løpet av sine år med Inter og Parma. Spenneren vil nå bli gitt en ny sjanse, sier han vil akseptere å bli betalt på opptredener hvis det er nødvendig. 'Jeg har gjort billige fotballdrakter det før,' sa han. ' Jeg vet at jeg må bevise for en klubb og deres fans at jeg virkelig har endret seg, men jeg er åpen for noe fordi tro meg, jeg har virkelig endret seg. Adriano, som vant tre Serie A-titler med Nerazzurri, har scoret bare ett mål i offisielle kamper siden han forlot Roma i 2011.


  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: